17 september 2012

Barnkök.

Jag är irriterad!
Så här är de...

När Elvira döptes fick hon ett superfint barnkök av sin ena fadder, moster Elin.
För TRE månader sen skickade jag ett mejl till säljarna, inreda.com pga att köket gått isönder och inte går att laga. Då köket är ganska dyrt tycker jag inte att det är okej att de går sönder så snabbt och lätt.
Jag fick snabbt svar tillbaka att dom skulle kontakta leverantören och att vi skulle få reklamera köket.
TACK FÖR SNABB OCH BRA SERVICE TÄNKTE JAG.

Efter någon veckan skickade jag ett mejl till och undrade hur det gick, och även då fick jag ett snabbt svar att den ansvariga hos leverantören var på semester och att dom skulle höra av sig så fort dom kommit i kontakt med rätt person.

...... Sen har det varit TYST, i två månader!
Jag tycker att det är under all kritik, därför skickade jag ett mejl igår och även denna gången har jag fått ett snabbt och bra svar så nu hoppas vi på att reklamationen kan gå igenom snart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar